خبر خوب برای بانوان شاهین شهر

خبر خوب برای بانوان شاهین شهر

آغاز پروژه تفریحی ورزشی سرزمین بانوان شاهین شهر

شاهین شهروند: فاطمه باستانی رئیس کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی، از آغاز عملیات اجرایی پروژه چند منظوره تفریحی ورزشی سرزمین بانوان شاهین شهر خبر داد.

رئیس کمیسیون امور بانوان و همچنین خزانه‌دار شورای اسلامی شاهین شهر در گفت و گو با شاهین شهروند، احداث مرکز تفریحی ورزشی بانوان در شهرستان را ضروری دانست و گفت: در سالی که گذشت، زیرساخت‌ها و نیازسنجی‌های این طرح طراحی و تدوین گشته و در نهایت ساخت مجموعه‌ی تفریحی و ورزشی تحت عنوان “سرزمین بانوان” در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سرزمین بانوان شاهین شهر مجموعه‌ای از علایق بانوان است که به صورت یکپارچه در یک مکان در کنار یکدیگر قرار گرفته است. سعی بر این است که علاوه بر جنبه تفریحی و ورزشی طرح سرزمین بانوان، به افزایش تعاملات اجتماعی و فرهنگی هم پرداخته شود.

تاثیر مرکز تخصصی برای تفریح و ورزش بانوان

سرکار خانم باستانی با بیان اینکه توجه به مسائل زنان در هر اجتماعی موجب رشد و بالندگی آن جامعه می‌شود، خاطر نشان کرد: سلامت روانی و جسمانی بانوان مخصوصا در فرهنگ شهرنشینی مطمئنا از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

جزئیات بیشتر از طرح سرزمین بانوان

وی همچنین بر آبادانی هرچه بیشتر شاهین شهر اشاره داشت و افزود: مجموعه سرزمین بانوان در شاهین شهر، مجموعه‌ چندمنظوره شامل گالری، کافه کتاب، فروشگاه، سالن‌های بدنسازی و مواردی از این قبیل است. هم‌اکنون، کارهای مقدماتی این طرح صورت گرفته و این امیدواری وجود دارد در طی چند ماه آینده، عملیات اجرایی سرزمین بانوان آغاز شود.

حرف آخر شاهین شهروند

افزایش سطح رفاه و آسایش بانوان شاهین شهر، یک وظیفه همگانی است که نیازمند مشارکت و همکاری همه دستگاه‌ها، نهادها و آحاد مردم این شهر است. با همدلی و تلاش و کوشش می‌توانیم از توسعه و پیشرفت این دسته پروژه‌های عمرانی برای بانوان حمایت کرده و آینده‌ای روشن برای شهر عزیزمان رقم بزنیم.

رسانه خبری شاهین‌شهروند، با هدف اطلاع‌رسانی جامع و به‌روز در تمامی حوزه‌ها، همواره بخش ویژه‌ای را به رویدادهای شاهین شهر و میمه اختصاص داده است. در بخش آوای شاهین، فراتر از رویدادهای روزمره، می‌توانید بیشتر با این شهر جذاب آشنا شوید.

همچنین با عضویت در پیج اینستاگرام و یا کانال ایتای شاهین شهروند، از تازه‌ترین مطالب منتشر شده مطلع شوید و همراه همیشگی شاهین‌شهروند باشید.

بخش‌ آوای شاهین سایت، گنجینه‌ای از اطلاعات در خصوص اخبار جاری شهر است که از جدیدترین آنها میتوان به:

اشاره داشت.

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاع رسانی های شاهین شهر، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *