رئیس جدید دادگستری شاهین شهر و میمه معرفی شد

رئیس جدید دادگستری شاهین شهر و میمه معرفی شد

رئیس جدید دادگستری شاهین شهر و میمه معرفی شد

شاهین شهروند: امروز چهارشنبه 20 تیرماه 1403 در آیینی که با حضور اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان، محمدرضا کاظمی‌طبا فرماندار شاهین شهر و میمه و حجت الاسلام و المسلمین باقریان امام جمعه شاهین شهر و سایر مسئولین این شهر برگزار گردید، از زحمات آقای رئوفیان قدردانی و آقای اعلایی به عنوان رئیس جدید دادگستری شاهین شهر و میمه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهروند، آقای رئوفیان، رئیس سابق دادگستری شهرستان شاهین شهر و میمه، در این مراسم ضمن بیان گزارشی از عملکرد دادگستری شاهین شهر، از آقای جدیدی، دادستان شاهین شهر برای همکاری در طول دوران خدمت خود تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که توانسته باشد رضایت مردم در دوره کاری خود را کسب شده باشد.

وی افزود:

در دوران خدمتم در شاهین شهر، برنامه‌های مختلفی پیاده‌سازی شد و ان‌شاءالله جناب آقای اعلایی، رئیس جدید دادگستری شهرستان شاهین شهر و میمه، این مسیر را ادامه خواهند داد.

آقای اعلایی، رئیس جدید دادگستری شهرستان شاهین شهر، نیز در این آیین از آقای جعفری، رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان، جهت انتصاب وی به این سمت، تشکر کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقریان، امام جمعه، کاظمی‌طبا، فرماندار و جعفری، رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان به ارائه سخنرانی پرداخته و از دستگاه قضایی برای ارتقای امنیت استان و شهرستان شاهین شهر و میمه قدردانی کردند.

قوه قضاییه جزء ارکان مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام باقریان؛ امام جمعه شاهین شهر در شورای اداری شهرستان که با تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان همراه بود، قوه قضاییه را یکی از ارکان مستحکم نظام دانست که با اجرایی نمودن فعالیت های منظم و قدرتمند و برنامه های تحولی بسیار خوب، در راستای رفع گرفتاری و حل مشکلات مردم و پیاده کردن عدالت اجتماعی در جامعه، خوش درخشیده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دو دوره انتخابات ریاست جمهوری، این انتخابات را عملیاتی نفس گیر و ناخواسته قلمداد نمود و موفقیت در اجرای قانونمند آن را حاصل ايستادگی، استقامت، ولایت مداری، ثمرات ارزشی نظام و همراهی و همدلی مردم دانست و از همه عوامل و دست اندرکاران مربوطه تشکر نمود.

تعامل سازنده همراه با حفظ استقلال در عملکرد بین مجموعه دادگستری و فرمانداری شهرستان

سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان چنین بیان کرد که:

تعامل سازنده همراه با حفظ استقلال در عملکرد بین مجموعه دادگستری و فرمانداری شهرستان، نماد بارزی از همدلی و همراهی قوه قضائیه و مجریه دولت شهید جمهور بوده است بزرگترین افتخار زندگی ام که آن را هدیه ای از جانب خداوند متعال می دانم؛ افتخار خدمت رسانی به مردم در دولت شهید جمهور است.

به خودم می بالم که فرماندار دولت مردمی خادم جمهور هستم و توصیه موکد به تمامی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان دارم که بیش از پیش، با الگو پذیری از خستگی ناپذیری و مردمی بودن خادم جمهور، برای گشایش گره کار مردم تلاش کنند.

گزارش تصویری از مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دادگستری شاهین شهر و میمه

آقای رئوفیان رییس سابق دادگستری شاهین شهر و میمه
جناب آقای رئوفیان رییس سابق دادگستری شاهین شهر
آقای اعلاییرییس جدید دادگستری شهرستان
جناب آقای اعلایی رییس جدید دادگستری شاهین شهر
حجت الاسلام باقریان امام جمعه شاهین شهر
حجت الاسلام باقریان؛ امام جمعه شاهین شهر
سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان
سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان

حرف آخر شاهین شهروند

افزایش سطح امنیت و تقویت دستگاه قضایی شاهین شهر، یک وظیفه همگانی است که نیازمند مشارکت و همکاری همه دستگاه‌ها، مسئولان شهری و آحاد مردم این شهر است. با همدلی و تلاش و کوشش می‌توانیم از توسعه، پیشرفت و تقویت دادگستری شاهین شهر و میمه حمایت کرده و امنیت را برای شهر عزیزمان رقم بزنیم.

رسانه خبری شاهین‌شهروند، با هدف اطلاع‌رسانی جامع و به‌روز در تمامی حوزه‌ها، همواره بخش ویژه‌ای را به رویدادهای شاهین شهر و میمه اختصاص داده است. در بخش آوای شاهین، فراتر از رویدادهای روزمره، می‌توانید بیشتر با این شهر جذاب آشنا شوید.

همچنین با عضویت در پیج اینستاگرام و یا کانال ایتای شاهین شهروند، از تازه‌ترین مطالب منتشر شده مطلع شوید و همراه همیشگی شاهین‌شهروند باشید.

بخش‌ آوای شاهین سایت، گنجینه‌ای از اطلاعات در خصوص اخبار جاری شهر است که از جدیدترین آنها میتوان به:

خبر خوب برای بانوان شاهین شهر

آب و هوای شاهین شهر در وضعیت ناسالم

ایستگاه پایانی انتخابات ریاست جمهوری 1403

اشاره داشت.

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاع رسانی های شاهین شهر، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *