پیام تبریک سردبیر شاهین شهروند در پی انتخاب رئیس کمیسیون تولید و صادرات اتاق اصناف ایران

رئیس کمیسیون تولید و صادرات اتاق اصناف

انتخاب دکتر محمدجواد خسروی رئیس اتاق اصناف شهرستان شاهین شهر و میمه به عنوان رئیس کمیسیون تولید و صادرات اتاق اصناف ایران

به گزارش شاهین شهروند: امروز دوشنبه یکم مردادماه ۱۴۰۳ انتخابات داخلی کمیسیون تولید و صادرات اتاق اصناف ایران به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد. در این جلسه دکتر محمد جواد خسروی رئیس اتاق اصناف شاهین شهر و میمه به عنوان رئیس جدید کمیسیون تولید و صدارات اتاق اصناف ایران انتخاب شد.

روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شاهین شهر و میمه در خصوص این جلسه اعلام کرد بر اساس انتخابات انجام شده، ترکیب اعضای کمیسیون تولید و صادرات به شرح زیر مشخص شد؛ محمدجواد خسروی، رئیس کمیسیون، محمود شاهدی، نائب رئیس کمیسیون، بهنام میرزائیان، دبیر کمیسیون و علی اصغر هوشمندراد، ستار عبادی، نعمت اله مرادی، رضا کاشمری، رضا صادقی و بابک غفاری به عنوان اعضای کمیسیون تولید و صادرات اتاق اصناف ایران انتخاب شدند و احکام آنها از سوی رئیس و اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران اعطا شد.

شما می‌توانید خبر کسب رتبه برتر اتاق اصناف شاهین شهر را که یکی از دستاوردهای آقای محمدجواد خسروی به عنوان رئیس اتاق اصناف شاهین شهر، است را از اینجا مطالعه کنید.

مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران، در جلسه اعطای احکام اعضای کمیسیون تولید و صادرات با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت رویه و اتحاد اعضا برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده گفت: آنچه در حال حاضر از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است، اتحاد و همبستگی برای حل چالش‌ها و مشکلات اصناف و فعالان صنفی در حوزه تولید و تقویت توان و ظرفیت آنها برای ورود به بازارهای جهانی است.

وی همچنین ادامه داد: کمیسیون‌های اتاق اصناف ایران به عنوان بازوان اجرایی اتاق هستند و بر این اساس کمیسیون تولید و صادرات می‌تواند نقش بسزایی در توسعه صادرات صنفی کشور داشته باشد، مشروط بر اینکه نقاط ضعف و قوت اصناف در حوزه تولید محصولات صادرات محور  و بازاریابی شناسایی و سپس با آموزش و برنامه‌ریزی دقیق، زمینه ورود تولیدات صنفی به بازارهای جهانی فراهم شود.

پیام تبریک وحید مسعودی صاحب امتیاز و سردبیر رسانه شاهین شهروند

جناب آقای دکتر محمدجواد خسروی

رئیس محترم کمیسیون تولید و صادرات اتاق اصناف ایران 

انتخاب به جا و شایسته جنابعالی را به عنوان رئیس کمیسیون تولید و صادرات اتاق اصناف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیق خدمت روز افزون را برای جنابعالی مسالت دارد. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، در انجام این مسئولیت خطیر که عبور از چالش‌ها و خدمت به هموطنان عزیز است بیش از پیش موفق و سربلند باشید.

پیج اینستاگرام و یا کانال ایتای شاهین شهروند گنجینه‌ای از اطلاعات در خصوص اخبار جاری شهر است. از تازه‌ترین مطالب منتشر شده مطلع شوید و همراه همیشگی شاهین‌شهروند باشید.

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاع رسانی های شاهین شهر، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *