معرفی مراکز ورزشی و ورزشگاه شاهین شهر

معرفی مراکز ورزشی و ورزشگاه‌های شاهین شهر

10 تا از بهترین مراکز ورزشی و ورزشگاه شاهین شهر که باید بلد باشید!

شناخت مراکز ورزشی و ورزشگاه شاهین شهر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند تازه شروع به ورزش کنند و یا قصد مهاجرت به شاهین شهر را دارند و یا تازه ساکن این شهر شده اند. چرا؟ به شما می‌گوییم؛

امروزه به واسطه دیجیتال شدن بسیاری از کارهای روزمره و ترجیح مردم برای استفاده از وسایل نقلیه به جای پیاده‌روی، تحرک مردم نسبت به گذشته بسیار کم شده و همین امر سبب بروز بیماری‌هایی مثل چاقی و اضافه وزن، دیابت، چربی و مشکلات قلبی و دردهای ستون فقرات و حتی بیماری‌های روحی و روانی مثل افسردگی و اضطراب شده است.

پزشکان و متخصصان برای پیشگیری و یا کاهش علائم چنین بیماری‌هایی در مرحله اول “دنبال کردن رژیم غذایی استاندارد و فعالیت‌های ورزشی” را پیشنهاد می‌کنند. از آنجایی که اکثر شاهین شهری‌ها بیشتر ساکن آپارتمان و یا خانه‌های کوچک هستند و جایی برای ورزش و تحرک زیاد در خانه وجود ندارد، شاهین شهروند پیشنهاد می‌کند که به سراغ مراکز ورزشی و ورزشگاه‌ها، باشگاه و استخرهای شاهین شهر بروید و در کنار ورزش و تضمین سلامتی روحی و جسمی خودتان، بیشتر با افراد جامعه ارتباط بگیرید.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برخی از مراکز ورزشی و ورزشگاه‌های شاهین شهر اصفهان بپردازیم. به طور کلی اگر قصد سلامت نگه داشتن بدن خود و یا ساخت اندامی زیبا را دارید، در این متن می‌توانید با مراکز ورزشی شاهین شهر آشنا شوید. با ما همراه باشید.

قبل از ادامه، حتما در نظر بگیرید که

تعداد مراکز ورزشی در شاهین شهر زیاد است. همین موضوع انتخاب بهترین گزینه‌ها را برای شاهین شهروند سخت می‌کند. اگر شما مدیریت مراکز ورزشی، باشگاه و یا استخر در شاهین شهر در دست دارید، حتما به ما از طریق این لینک اطلاع دهید تا نام باشگاه شما در این لیست قرار بگیرد.

لیست ورزشگاه‌های شاهین شهر

ورزشگاه تختی

ورزشگاه تختی شاهین شهر اصفهان
ورزشگاه تختی شاهین شهر

شاید ورزشگاه تختی شاهین شهر یکی از نوستالژی‌های جوانان دهه شصتی باشد که هنوز هم طرفداران بسیاری دارد. این ورزشگاه در سال 1376 تنها با یک سالن افتتاح شد ولی با استقبال پرشور مردم و مدیریت عالی این ورزشگاه، شهرداری شاهین شهر تصمیم گرفت به تدریج فضاهای بیشتری به آن اضافه کنند. هم اکنون ورزشگاه تختی شاهین شهر در تمامی روزهای هفته فعال است و هر ساله میزبان چندین همایش بزرگ ورزشی و برنامه‌های متنوع برای ورزشکاران شاهین شهری است.

برنامه‌های ورزشگاه تختی

همانطور هم که قبلا اشاره کردیم، ورزشگاه تختی در شاهین شهر دارای برنامه‌ها و امکانات گوناگونی است که بنابر وضعیت تجهیزات، فصول سال و میزان استقبال مردم، تغییر می‌یابد. برای راحتی شما، شماره تماس این ورزشگاه را در پایین گذاشتیم تا با یک تماس کوتاه، خیلی سریع به تمام برنامه‌های به‌روز این ورزشگاه دسترسی پیدا کنید.

آدرس:

استان اصفهان، بخش مرکزی، شهر شاهین شهر، بلوار امام خمینی، خیابان شهید بهشتی (مخابرات)، نبش فرعی 11

شماره تماس:

031-45225770

ورزشگاه ملت

ورزشگاه ملت شاهین شهر اصفهان
ورزشگاه ملت شاهین شهر

زمین چمن ورزشگاه ملت شاهین شهر در سال 1402 افتتاح گردید و هم اکنون این ورزشگاه میزبان برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی است و همچنین هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان شاهین شهر و میمه، در محل این ورزشگاه مشغول به فعالیت است.

اگرچه در همان زمان طراحی و ساخت این ورزشگاه، استخر شنای چندمنظوره نیز در نظر گرفته شده بود؛ اما بعد از گذشت دو دهه این استخر شنا ناتمام مانده است. در 13 مرداد ماه امسال آقای حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، از ورزشگاه ملت شاهین شهر بازدید داشت و از پیگیری برای تسریع در ساخت استخر شنای ورزشگاه ملت و اتمام آن در سال آینده، خبر داد.

برنامه‌های ورزشگاه ملت

ورزشگاه ملت در شاهین شهر نیز همانند ورزشگاه تختی، دارای برنامه‌ها و امکانات گوناگونی است که بنابر وضعیت تجهیزات، فصول سال و میزان استقبال مردم، متغیر است. برای راحتی شما، شماره تماس این ورزشگاه را نیز در پایین قرار دادیم تا با یک تماس کوتاه، خیلی سریع به تمام برنامه‌های به‌روز این ورزشگاه دسترسی پیدا کنید.

آدرس:

اصفهان، بخش مرکزی، شاهین‌شهر، خانه های چوبی، میدان شورا،خ مطهری، ورزشگاه ملت

شماره تماس:

031-45221262

ورزشگاه انقلاب

ورزشگاه انقلاب شاهین شهر
ورزشگاه انقلاب شاهین شهر

احتمالا اکثر شاهین شهری‌ها این ورزشگاه ها را نه به خاطر برنامه‌های ورزشی، بلکه به خاطر دوران کرونا به خوبی می‌شناسند! ورزشگاه انقلاب شاهین شهر در دوران کرونا یکی از مراکز اصلی تزریق واکسن کرونا در این شهر بود.

خوشبختانه هم اکنون مجموعه ورزشی انقلاب در رشته‌های مختلف ورزشی مثل کاراته، کنگ فو، کیک بوکسینگ، ژیمناستیک و والیبال و بسکتبال و فوتسال و حتی پیلاتس و بدنسازی میزبان ورزش دوستانِ شاهین شهری است.

برنامه‌های ورزشگاه انقلاب

ورزشگاه انقلاب در شاهین شهر دارای یک سالن سرپوشیده با کفپوش بسیار با کیفیت، دارای ۲ سالن رزمی و ۲ سالن بدنسازی ویژه آقایان و بانوان و همچنین مرکز هوش و خلاقیت ویژه خردسالان و نونهالان با تجهیزات بروز می‌باشد.

آدرس: استان اصفهان، بخش مرکزی، شاهین‌شهر،اقبال لاهوری،خ طالقانی،خ رجائی

شماره تماس:

031-45293691

031-45293717

لیست باشگاه‌های شاهین شهر

آکادمی ورزشی مدرن

باشگاه بدنسازی و تناسب اندام مدرن شاهین شهر با بهره مندی از یک فضای 1500 متری و سابقه فعالیت درخشان در زمره بهترین باشگاه بدنسازی شاهین شهر قرار می‌گیرد. این مجموعه ورزشی برای بانوان و آقایان تأسیس شده و همه‌ی توان، تجربه و تخصص خود را برای موفقیت بدنسازان و ورزشکاران به کار گرفته است.

آدرس: استان اصفهان، بخش مرکزی، شهر شاهین شهر، مسکن مهر، ابتدای بلوار آذر، جنب بستنی فروشی کلبه

باشگاه بدنسازی جیم لند

باشگاه بدنسازی جیم لند شاهین شهر با برخورداری از مربیان حرفه ای و پر انرژی یکی دیگر از بهترین باشگاه بدنسازی شاهین شهر است. این باشگاه ورزشی در شاهین شهر با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، لوازم مدرن توانسته در کوتاه‌ترین زمان، کارنامه درخشانی از خود به ثبت برساند. به طوری که اکثر ورزشکاران حرفه‌ای با نام و آوازه این باشگاه بدنسازی در شاهین شهر آشنا هستند و تاکنون نیز 2 شعبه مجزا از این باشگاه برای آقایان و بانوان در مناطق مختلف شاهین شهر راه اندازی شده است.

آدرس شعبه بانوان: استان اصفهان، بخش مرکزی، شهر شاهین شهر، خیابان رازی، پاساژ مدلند، طبقه 4

آدرس شعبه آقایان: استان اصفهان، بخش مرکزی، شهر شاهین شهر، سیتی سنتر قلب شهر، طبقه سوم

باشگاه پروش اندام بیتو

باشگاه تناسب اندام و بدنسازی بیتو شاهین شهر با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن ورزشی با تکنولوژی روز دنیا در این شهر شناخته شده و همه روزه مملوء از ورزشکاران و بدنسازی حرفه‌ای است. در این باشگاه ضمن ارائه خدمات تخصصی و مطلوب به ورزشکاران، نیاز آنها را برای دستیابی به وزن ایده آل و شرکت در مسابقات ورزشیِ بدنسازی آماده می‌کند.

از بین دوره‌های ورزشی این باشگاه می‌توان به کراس فیت، پیلاتس، بدنسازی و فیتنس، یوگا و … اشاره کرد.

آدرس شعبه یک: استان اصفهان، بخش مرکزی، شهر شاهین شهر، خیابان دکتر حسابی، مجتمع الماس

آدرس شعبه دو: استان اصفهان، بخش مرکزی، شهر شاهین شهر، شهرک میلاد، روبروی فروشگاه میلاد

باشگاه المپیا

باشگاه پرورش اندام المپیا شاهین شهر نیز از جمله بهترین باشگاه بدنسازی این شهر به شمار می‌رود و بهترین تجهیزات و امکانات ورزشی و بدنسازی همراه با مربیان حرفه‌ای و دوره دیده را در اختیار دارد.

این باشگاه ورزشی مدرن و مجهز در فضای وسیع واقع شده و با بهره گیری از دانش، 16 سال تجربه و تخصص پرسنل جوان و مجرب و در هم آمیختن آن با متدهای ورزشی و بدنسازی روز اروپا میزبان بدنسازان و ورزشکاران شاهین شهری است تا بهترین خدمات، برنامه‌های ورزشی و امکانات بدنسازی را به آنها عرضه نماید.

آدرس: استان اصفهان، بخش مرکزی، شهر شاهین شهر، خیابان فردوسی، فرعی 1 غربی

لیست استخرهای شاهین شهر

استخر آفتاب

استخر آفتاب یک مرکز سلامت چند منظوره است که علاوه بر استخر و سونا امکانات دیگری همچون ماساژ، سونا خشک و سونا بخار، حوضچه آب سرد، جکوزی و همچنین برگزاری کلاس آموزش شنا، ورزش‌های آبی و آب‌درمانی و غیره ارائه می‌دهد.

آدرس: استان اصفهان، بخش مرکزی، شهر شاهین شهر، خیابان مخابرات، فرعی 12 شرقی

استخر قصر قو

استخر قصر قو که به شما امکاناتی مانند سونای خشک و بخار و جکوزی را فراهم می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم به منظور بهره‌مندی از امکانات این مجموعه پیش از مراجعه حتما زمانی را برای خود رزرو کنید.

آدرس: استان اصفهان، بخش مرکزی، شهر شاهین شهر، انتهای سعدی جنوبی، خیابان خیام، جنب خانه کارگر

 

حرف آخر

در این مطلب به بررسی بهترین مراکز ورزشی در شاهین شهر پرداختیم. توجه داشته باشید که طبیعی است هر مرکز ورزشی در کنار مزایا دارای معایبی نیز باشد. پس شما با تحقیق و جستجو در این زمینه می‌توانید یک نتیجه‌گیری کلی داشته باشید. اگر در یکی از این مراکز ورزشی شاهین شهر فعالیت دارید و یا قبلاً در این زمینه فعالیت داشته‌اید؛ حتماً نظرتان را برایمان کامنت کنید.

 

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاع رسانی های شاهین شهر، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *