الناز رکابی سهوا بی حجاب شده بود

الناز رکابی در مسابقات قهرمانی آسیا بدون حجاب و فقط با یک هدبند ظاهر شد که واکنش بسیاری از رسانه ها را در پی داشت. پس از اینکه آماده ی برگشت به ایران شد ، یک استوری در صفحه اینستاگرام خود قرار داد که من سهوا پوشش دچار مشکل شد.

حالا سوال اینجاست که چگونه می شود حجاب سهوا دچار مشکل شود؟
احتمال اینکه الناز رکابی این حرکت خود را سهوا انجام نداده باشد چقدر است؟
طبق صحبت های الناز رکابی (که در ادامه به آن خواهیم پرداخت)، آیا فردی از اعضای فنی تیم ملی اونجا نبوده که بگه: الناز روسریت یا کلاهت یادت رفت؟؟؟

و حالا بریم سراغ متنی که خبرگزاری ایسنا در این خصوص منتشر کرده:

ملی‌پوش صخره‌نوردی ایران پس از حواشی ایجاد شده مسابقه‌اش در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سئول برای ایجاد نگرانی‌ها، عذرخواهی کرد.

 الناز رکابی ملی‌پوش سنگ‌نوردی ایران که نوع پوشش او در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا حاشیه‌ساز شده بود، با انتشار متنی در اینستاگرام بابت آنچه که “ایجاد نگرانی‌” خوانده، عذرخواهی کرد.

او در استوری اینستاگرامش نوشت:” با سلام خدمت تمام هم‌وطنان عزیز و شریف ایران، اینجانب الناز رکابی، با سابقه ۲۰ سال عضویت در تیم ملی سنگ‌نوردی ضمن عذخواهی بابت نگرانی‌هایی که ایجاد کردم، باید اعلام کنم طبق حساسیت‌های موجود در فینال مسابقات قهرمانی آسیا که در کره‌جنوبی برگزار شد، به دلیل زمانبندی نامناسب و فراخوانی غیرقابل پیش‌بینی بنده برای صعود به دیواره سهوا پوشش بنده دچار مشکل شد. در حال حاضر طبق زمان‌بندی از قبل تعیین شده، به همراه تیم در حال بازگشت به ایران هستم. ”

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاع رسانی های شاهین شهر، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *