50 برنامه در هفته شاهین شهر

50 برنامه در هفته شاهین شهر

در تاریخ ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲، نشست خبری هفته نکوداشت شاهین‌شهر در سالن جلسات شهرداری شاهین‌شهر با حضور حجت الاسلام قاسم باقریان امام جمعه، سعید ابریشمی راد شهردار، سیدرسول هاشمیان مدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر و اصحاب رسانه برگزار گردید.

50 برنامه در هفته شاهین شهر که بحث شد :

شهردار شاهین‌شهر در این نشست از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و کشتار کودکان و افراد بی‌گناه فلسطینی محکومیت نمود و اعلام کرد که در آستانه پنجاه سالگی تاسیس شاهین‌شهر، بیش از ۵۰ برنامه درهفته شاهین شهر  برگزار خواهد شد.

وی شاهین‌شهر را به عنوان شهری زیبا، مدرن و پویا توصیف کرده و از نظر ساختار شهری و فضای سبز آن تقدیر کرد. او تاکید کرد که شاهین‌شهر بهترین شهر برای زندگی در استان اصفهان و کل کشور می‌باشد.

شهردار شاهین‌شهر افزود که شهرها نیاز دارند که ویژگی‌های خود را معرفی کنند و از شاهین‌شهر به‌عنوان یک شهر صنعتی و دانشی تعریف کرد. وی بیان کرد که دانش و وفاق اهمیت بالایی در این شهر دارند.

شهردار شاهین‌شهر برنامه‌های هفته نکوداشت شاهین‌شهر را معرفی کرد و بیان کرد که از ظرفیت‌های مختلف شهر در برگزاری این برنامه‌ها استفاده شده است. این برنامه‌ها شامل مسابقات ورزشی، نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و مراسم‌های مختلفی می‌شوند.”

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاع رسانی های شاهین شهر، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *