پارتاک بزرگترین مجتمع گردشگری شاهین‌ شهر

پارتاک بزرگترین مجتمع گردشگری شاهین‌ شهر

 

افتتاح مجتمع پرتاک شاهین شهر با حضور وزیر میرات فرهنگی 

  پارتاک بزرگترین مجتمع گردشگری شاهین‌ شهر  افتتاح شد . بنا به گزارش پایگاه خبری شاهین شهروند ، در شب ا آذر 1402 فاز اول مجموعه بزرگ گردشگری پارتاک ، با حضور «عزت الله ضرغامی» وزیر میرات فرهنگی ، گردشگردی و صنایع دستی دولت سیزدهم و جمعی از نمایدگان شهرستان شاهین شهر و استان اصفهان با اعتبار بر 260 میلیارد تومان ، در مساحتی به وسعت 32 هزار متر مربع بهره برداری و افتتاح شد .

 فاز اول مجتمع بزرگ گردشگری پارتاک در ورودی غربی شاهین شهر و در محور گردشگری شمال اصفهان با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به بهره برداری رسید.
به نقل از روابط عمومی مجتمع گردشگری پارتاک شاهین شهر- روز چهارشنبه یکم آذر ماه فاز اول بزرگ ترین مجتمع گردشگری چند منظوره به سرمایه گذاری بخش خصوصی توسط سید عزت ا… ضرغامی و با حضور مسئولان استانی و شهرستان به بهره برداری رسید.
ضرغامی در آئین افتتاح این مجموعه ضمن تشکر از مدیریت مجتمع پارتاک که تمام تلاش خود را با سرمایه گذاری‌ و پشتکار توانسته مجموعه ای مدرن و با امکانات منحصر بفرد ایجاد نماید، تقدیر نمود و گفت : در دوران صفویه با همت و تلاش گذشتگان ما کاروانسراهایی در همین مسیر ایجاد شد که هنوز پا برجاست و به عنوان یک اثر تاریخی و تمدن ایران عزیز برای ما افتخار آفرین است و امروز هم آقای محمدی با تلاش و همت خود مجموعه ای مدرن و پیشرفته را با همان اهداف ایجاد نمودند که مطمئنا روزی همچون کاروانسراها برای نسل های آینده هم از ایشان یاد خواهد شد.
لازم به ذکر است مجتمع بزرگ گردشگری پارتاک که در ورودی غربی شاهین شهر و در محور گردشگری شمال شهر اصفهان قرار دارد، علاوه بر خدمات اقامتی که شامل سوئیت های مجلل است، دارای ۳ رستوران با ظرفیت هرکدام بیش از ۲۰۰ نفر بوده و زمینه اشتغال مستقیم ۱۵۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است. این مجتمع چند منظوره با اعتباری بالغ بر ۲۶۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳۲ هزار مترمربع، خدماتی همچون خدمات اقامتی و پذیرایی را به گردشگران ارائه خواهد کرد .

پارتاک بزرگترین مجتمع گردشگری شاهین‌شهر

مجموعه ای که نیاز شهروندان شاهین شهری بود و به عنوان برگ زرین این شهر می توان از آن نام برد .
از دیگر مزایای این مجموعه‌ داشتن پارکینگ مسقف با ظرفیت ۳۰۰ خودرو و پارکینگ رو باز با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو پیش بینی های لازم را برای بازدید کنندگان داشته است تا دیگر شهروندان و مراجعه کنندکان نگران پارک خوردوی خود نباشند و به راحتی بتوانند از بودن در این مجموعه لذت ببرند .
شاهین شهر، شهر دانش و خلاقیت افتخار این را دارد که فاز اول مجموعه ای گردشگری با تمامی نیاز های به روز و مدرن را برای رفاه حال شهروندان خود به بهره برداری رسانده است .

مجتمع بزرگ گردشگری پارتاک  در بخش ورودی غربی شاهین شهر و در محور اصلی گردشگردی منطقه شمال شهر اصفهان قرار گرفته است و بعلاوه خدمات همچون پذیرایی و گردشگری دارای سوئیت های لوکس برای اقامت میهمان ها و گردشگران است.

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاع رسانی های شاهین شهر، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *