یک شبه نمی‌شد صنعت نفت را آلمانی کرد

رضا پرکاس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری درباره اینکه برخی شایعات حاکی از دخالت و تاثیر هواداران و لیدرها در کار مربیان در آبادان می‌شود، اظهار داشت:‌ همه جای دنیا هوادرا یک رکن مهم برای حمایت است اما آن‌ها باید جایگاه‌شان را بدانند. حواشی و هتاکی هواداران قطعا تاثیرگذار است اما وظیفه اداره کردن این مساله برعهده مسوولین باشگاه و مدیریت است نه سرمربی. در یک جمع ۳۰ نفره ۳۰ نظر متفاوت است و قطعا نمی‌شود همه را راضی و یکسان نگه داشت. هواداران ممکن است برای خود تعریف‌هایی فنی داشته باشند و مربیانی هستند که ممکن است استانداردهای خود را اینگونه تغییر دهند. من هم انعطاف پذیرم اما از اصولم عقب‌نشینی نمی‌کنم.

وی درباره مشکلات خود در آبادان گفت: قبل از ورود من ۴ یا ۵ بازیکن اصلی جدا شدند. یک سرباز داشتیم که بجای عقب انداختن تصمیم به حضور در پادگان گرفت. حامدی‌فر، زواری، جبیره، غبیشاوی و مطلق‌زاده. این بازیکنان را نیاز داشتم زیرا نه سهمیه‌مان پر می‌شد و نه زمانی را بابت هماهنگی بازیکنان جدید با تیم تلف می‌شد. به هیچ وجه توصیه‌ای برای جذب بازیکن نپذیرفتم. وکلای بازیکنان ممکن است در جلسات حضور داشته باشند اما به هیچ‌وجه با تلفن شخصی بازیکن نگرفتم. بازیکنی از سوی باشگاه توصیه نشد. برای جذب مشکل داشتیم زیرا نفرات درجه یک زیر ۱۵ میلیارد نمی‌گرفتند.

از عملکرد خود در صنعت نفت راضی بودید؟ پرکاس گفت: نمی‌توانم بگویم اشتباهی نداشتم. شاید در دیدگاه و انتخاب‌ها اما هر تصمیمی را با المان زمان سنجید. سعی‌مان این بود با کادر فنی بهترین تصمیمات را بگیریم. شاید انتخاب بازیکن یا تعویض یا هر چیز دیگری اشتباه بود اما به نسبت زمان گرفته شد. ارزیابی من هم از لحاظ فنی باید کسانی که از بیرون نگاه می‌کنند باشد. از کارشناسان و باید داده‌های‌مان را بسنجیم و هدف‌هایمان. امسال تیم‌ ما به حریفان کم موقعیت می‌داد و همان اندازه امتیاز کسب کردیم که سال گذشته کسب کرده بودیم. باخت‌های فصل گذشته سنگین بود اما حالا خیر. سال گذشته بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کردند اما حالا ما با مصدومیت‌ها مواجه شدیم. بیت سعید و ریکانی و چندین مصدوم جدی داشتیم. با تمام تفاسیر اما مقابل تراکتور جانانه بازی کردیم و با اشتباه فردی شکست خوردیم. هیچ تیم به اندازه ما تا این لحظه پرسپولیس را در آزادی تحت فشار نگذاشته است. این‌ها تفاوت را نشان می‌دهد. از لحاظ دفاعی بهتر شدیم اما به طور کلی قبول کنید پی‌ریزی تفکرات و استراتژی زمان بر است. می‌‌خواستم تیمم با فلسفه فوتبال آلمان آشنا کنم اما یک روزه نمی‌شد و روی ریل موفقیت بودیم.

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاع رسانی های شاهین شهر، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *