مهلت یک هفته‌ای به اتباع غیرمجاز شاهین شهر و میمه

اتباع غیرمجاز شاهین شهر و میمه

اتباع غیرمجاز شاهین شهر و میمه ظرف مدت یک هفته شهرستان را ترک کنند

شاهین شهروند | امروز (شنبه 17 شهریور ماه 1403) سید محمدرضا کاظمی طبا، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، در کمیسیون امنیتی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان شاهین شهر و میمه اعلام کرد: تمامی اتباع غیرمجاز ظرف مدت یک هفته باید شهرستان را ترک کنند.

در جلسه “کمیسیون امنیتی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان” که امروز به ریاست فرماندار و مسئولان رده بالای شهرستان، در محل سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری برگزار گردید؛ کاظمی طبا ضمن تاکید به این ضرب العجل یک هفته‌ای، اظهار داشت: شهرستان شاهین شهر و میمه جایی برای اتباع غیر مجاز نیست.

همکاری همه‌جانبه مسئولان شاهین شهر برای برخورد با اتباع غیرمجاز

کاظمی طبا با تاکید برا این نکته که تمام اتباع غیرمجاز ظرف مدت یک هفته باید شهرستان شاهین شهر و میمه را ترک کنند خاطرنشان کرد: از ابتدای هفته آینده فراجا نسبت به دستگیری و تردد اتباع غیرمجاز بدون هیچ ملاحظه‌ای اقدام کنند و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری‌ها در اجرای این طرح همکاری همه‌جانبه را با مجریان داشته باشند.

وی افزود: ادارات صمت و کار و رفاه اجتماعی، بازرسی اتاق اصناف و شبکه بهداشت به‌طورجدی با مراکزی که اتباع غیرقانونی را به‌کارگیری کرده باشند، برخورد لازم را انجام دهند.

طرح مبارزه با اتباع غیرمجاز شاهین شهر و میمه تنها به مهاجران محدود نمی‌شود

همچنین فرماندار از تمهیداتی برای مبارزه با افرادی که شرایط را برای حضور و فعالیت اتباع غیرمجاز در سطح شهرستان فراهم می‌کنند، خبر داد و افزود:

کارفرمایانی که اتباع غیرمجاز در این شهرستان را به‌کارگیری کنند، با جرائم سنگین نقره داغ خواهند شد.

کاظمی طبا در این جلسه صریحا اعلام نمود: برخورد قانونی با مشاوران املاک و صاحبان خانه‌ای که مغازه یا اماکن مسکونی به اتباع غیرمجاز اجاره دهند در دستور کار مجریان طرح قرار گیرد.

گفتنی است این کمیسیون با هدف پاسخ به نگرانی مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در خصوص رشد فزاینده اتباع غیرمجاز در سطح شهرستان و احتمال بروز نابهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در زندگی روزمره مردم شکل گرفته است.

شهردار شاهین شهر: شاهین شهر الگوی شکوه تمدن ایرانی است

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاع رسانی های شاهین شهر، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *