بهترین هتل های شاهین شهر برای اقامتی راحت _ راهنمای رزرو

بهترین هتل های شاهین شهر برای اقامتی راحت _ راهنمای رزرو

بهترین هتل های شاهین شهر برای اقامتی راحت

شهرستان شاهین شهر یکی از شهرستان‌های نوپای ایران واقع در استان اصفهان است. اماکن دیدنی متعددی که در این شهر وجود دارد توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. با توجه به بازدید گسترده مردم از این شهر زیبا، اقامتگاه‌های زیادی در این شهر آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند. از همین رو ما در شاهین شهروند تصمیم داریم شما را با برخی از بهترین هتل‌های شاهین شهر اشنا کنیم.

سفر و اقامت در شاهین شهر اصفهان

شهرستان شاهین شهر همچون بسیاری از شهرستان‌های استان اصفهان، از امکانات اقامتی بسیار خوبی برای گردشگران برخوردار است. بعضی از افراد اقامت در هتل را ترجیح داده و بعضی دیگر، مسافرخانه را برای اقامت انتخاب می کنند. شاهین شهر یکی از معدود شهرهای روبه رشد و مدرن فلات مرکز ایران است که از معماری خاصی برخوردار بوده و از جمله شهرهای محبوب نزد گردشگران به شمار می رود. بهترین زمان برای سفر به شهر شاهین شهر فصل اوایل بهار و همچنین از شهریور ماه تا آبان ماه است.

البته اگر هدفتان از سفر به این شهر دیدن آداب و رسوم شاهین شهری‌ها باشد، بهتر است ماه شهریور را برای سفر انتخاب کنید. چرا  از زیباترین مکان های دیدنی شاهین شهر می توان جشنواره انگور روستای حسن رباط میمه اشاره کرد. در ادامه، به معرفی بهترین هتل های شاهین شهر خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین هتل های شاهین شهر

هتل 4 ستاره اطلس شاهین شهر

هتل اطلس شاهین‌شهر به عنوان هتلی چهار ستاره، در شش طبقه بنا شده و دارای 49 باب اتاق و سوئیت می‌باشد. هتل اطلس شاهین‌شهر که همسایه شمالی شهر اصفهان است در فاصله 35 کیلومتری از این شهر قرار گرفته‌است. ارائه وعده‌های صبحانه رایگان، صفر درصد کارمزد کنسلی، سالن بیلیارد و رستوران از امکانانت هتل اطلس شاهین شهر می‌باشد که اقامت در آن را راحتتر و دلپذیرتر می‌کند.

آدرس:

استان اصفهان، بخش مرکزی، شهر شاهین شهر، بلوار امام خمینی، خیابان جمهوری اسلامی، هتل 4 ستاره اطلس

هتل آپارتمان خانه‌ مسافر ابوریحان شاهین شهر

هتل آپارتمان ابوریحان در ۷ طبقه و ۴۰ اتاق در مرکز شاهین شهر، نزدیک به خیابان فردوسی واقع شده و به علت دسترسی به بازارهای این شهر یکی از گزینه‌های خوب برای اقامت در شاهین شهر محسوب می‌شود. این هتل نوساز دارای امکانات رفاهی مثل اتاق مبله، سالن همایش، اینترنت داخل اتاق ها و لابی، قابلیت پخت و پز آسان، دوربین مدار بسته، اطفا و اعلام حریق و پارکینگ سرپوشیده رایگان می باشد.

آدرس:

استان اصفهان، بخش مرکزی، شهر شاهین شهر، خیابان فردوسی، انتهای 1 شرقی (سیلابی)

معرفی بهترین اقامتگاه سنتی در شاهین شهر

بسیاری از گردشگران تمایل دارند تا در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی خود انتخاب کنند. اقامتگاه‌های زیادی در شاهین شهر وجود دارند امکانات متنوع را در اختیار مسافران قرار می دهند.

اقامتگاه سنتی فرهنگ – میمه

اقامتگاه سنتی فرهنگ در شهر میمه و در فاصله 105 کیلومتری از شهر اصفهان بنا شده است. این اقامتگاه در مجموع با داشتن 3 واحد اقامتی، امکان اسکان و پذیرش 17 مهمان را دارد. این اقامتگاه دارای یک سوئیت 45 متری، یک اتاق 21 متری و یک اتاق 19 متری با نام و تجهیزات متفاوت می‌باشد.

سوئیت پنج دری این مجموعه دارای یک آشپزخانه، حمام و توالت فرنگی اختصاصی است، اما اتاق های آفتاب و ایوان فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی بوده و میهمانان گرامی که در این اتاق‌ها اقامت دارند می بایست از حمام و توالت ایرانی اشتراکی که در داخل محوطه قرار دارد، استفاده نمایند.

آدرس:

استان اصفهان، بخش مرکزی، شهر میمه، خیابان فرهنگ، پلاک 55

اقامتگاه بوم‌گردی یاقوت – روستای یاقوت آباد

اقامتگاه بوم‌گردی یاقوت در جاده شهرک فناوری شاهین شهر و در روستای یاقوت آباد واقع شده و با معماری سنتی، حس زندگی ساده ی روستایی را به مسافران القا می کند. ساختمان این خانه ی بومی دارای 3 اتاق می باشد که هر یک از آنها حداکثر گنجایش 10 مسافر را دارد. در مجموع این اقامتگاه پذیرای 30 مهمان است. سرویس بهداشتی و حمام در اتاق های این اقامتگاه بصورت مجزا وجود ندارد از این رو مسافران می بایست بصورت مشترک استفاده کنند.

وای فای رایگان، آشپزخانه مجهز، امکان پخت و پز گردشگران و تور رصد ستارگان در شب از امکانات این اقامتگاه بوم گردی است که تجربه بسیار دلپذیر را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

آدرس:

استان اصفهان، بخش مرکزی، شهر شاهین شهر، جاده شهرک فناوری، روستای یاقوت آباد

رزرو آنلاین هتل در شاهین شهر اصفهان

امروزه با همه‌گیر شدن استفاده از اینترنت و آنلاین شدن اکثر کسب و کارهای حوزه توریست و گردشگری، مسافران بسیار سریع و راحت‌تراز  گذشته می‌توانند از مدت‌ها قبل از سفر به شاهین شهر اصفهان در منزل خود با استفاده از گوشی همراه و یا کامپیوتر، لیست هتل های شاهین شهر اصفهان را مشاهده و محل مورد نظرشان را انتخاب و رزرو کنند.

قیمت هتل در شاهین شهر اصفهان

عوامل متعددی در قیمت رزرو هتل های شاهین شهر اصفهان تاثیر گذار هستند، عواملی چون تعداد ستاره هتل، خدمات و امکاناتی که هتل به مسافران ارائه می‌دهد، موقعیت مکانی، فاصله هتل تا دیدنی های شاهین شهر اصفهان و روز و تاریخ رزرو هتل (ایام پیک) اثر گذار هستند؛ به همین دلیل نمی‌توانیم برای رزرو هتل در شاهین شهر اصفهان قیمت مشخصی بدهیم. برای اطلاع از قیمت‌های هتل های شاهین شهر اصفهان می توانید با جستجو  گوگل لیست قیمت‌ها را با تعداد ستاره، خدماتی که ارائه می‌دهند، انواع اتاق و موقعیت مکانی بر روی نقشه ببینید.

مسافران شاهین شهر اصفهان، بسته به هدف سفرشان هتل‌های ارزان‌قیمت یا گران‌قیمت را انتخاب می‌کنند برای رزرو هتل در شاهین شهر اصفهان باید توجه کنیم که قیمت هتل‌ها، متناسب با امکاناتی که برای مسافران فراهم می‌کنند، متفاوت است.

تمامی هتل‌ها سرو صبحانه را دارند اما امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، خدمات ماساژ و غیره خدماتی هستند که هزینه اقامت در هتل‌ها را بالاتر می‌برند و از دیگر عوامل رزرو هتل در شاهین شهر اصفهان علاوه بر امکانات و تعداد ستاره‌ها، موقعیت جغرافیایی هتل هم بر قیمتش تأثیر گذار است . که مسافران  می توانند با توجه به بودجه ی که در نظر دارند برای رزرو هتل در شاهین شهر اصفهان اقدام وهزینه کنند .

ارزان ترین هتل های شاهین شهر اصفهان

هتل های ارزان شاهین شهر اصفهان ، هتل‌های کمتر از 4 ستاره هستند و در نتیجه خدمات محدودتری نسبت به هتل 4 ستاره اطلس شاهین شهر دارند. منظور از محدود بودن خدمات این است که امکان دارد این اقامتگاه ها تنوع صبحانه کمتری داشته باشند و یا اینکه برخی از آنها امکاناتی از قبیل استخر، سونا و یا دیگر امکانات ورزشی نداشته باشند؛ که این امکانات برای مسافرانی که با اهداف سفر می‌کنند یا بودجه سبک‌تری برای سفرشان به شاهین شهر و استان اصفهان در نظر دارند مناسب تر است.

برای رزرو هتل‌های ارزان شاهین شهر اصفهان می‌توانید از میان هتل‌های 1 تا 3 ستاره و همچنین هتل آپارتمان‌های شاهین شهر اصفهان اتاقتان را انتخاب کنید. برای رزرو هتل‌های ارزان شاهین شهر اصفهان وارد سایت و یا پیج اینستاگرام هتل شوید با و وارد کردن تاریخ ورود و خروج، لیست اتاق های قابل رزرو برای شما نمایش داده می شود و با استفاده از فیلتر ها رنج قیمتی مناسب خود را مشخص کنید و با تکمیل مشخصات خود رزرو هتل را نهایی کنید.

قوانین کنسلی هتل های شاهین شهر اصفهان

گاهی ممکن است به هر دلیلی بخواهیم سفر به شاهین شهر را کنسل کنیم یا تاریخ سفرمان را تغییر دهیم که در این شرایط باید قوانین کنسلی هتل های شاهین شهر را بدانیم. ضوابط و شرایط کنسلی هتل های شاهین شهر اصفهان یکسان نیست و هر هتل، مسافرخانه و یا اقامتگاه قوانین خاص خود را دارد.

شرایط کنسلی هتل های شاهین شهر اصفهان به مواردی مانند تعداد ستاره، قیمت هتل و تاریخ رزرو (روزهای پیک) و مدت زمان باقی مانده تا شروع اقامت در هتل بستگی دارد. به‎ طور کلی، اکثر هتل های شاهین شهر با کسر هزینه جریمه، پول پرداختی را استرداد می‎ کنند.

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاع رسانی های شاهین شهر، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *