جلسه با موضوع نحوه برگزاری جشنواره دهه فجر

مهندس هاشمیان ریاست سازمان فرهنگی ورزشی درابتدا از شهردار و شورای شهر شاهین بابت همکاری در این زمینه تشکر کردند.
ایشان گفتند این جشنواره برای دومین بار در شاهین شهر برگزار می گردد که از ۱۲ بهمن آغاز و ۱۳ اسفند، روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) که مصادف است با روز جوان اختتامیه جشنواره میباشد.

در ادامه افزود: انتخاب شهردار و معتمدین در هر ناحیه شهر گام بزرگی بود برای تحقق مردم سالاری.

ایجاد المپیاد محلات،ورزش نقش اساسی در تندرستی دارد.همچنین به پرنور شدن رشته کشتی اشاره داشتند که نسبت به این موضوع ابراز خرسندی کردند.

جلسه با موضوع نحوه برگزاری جشنواره دهه فجر

سعید ابریشمی راد،شهردار شاهین شهر در پی ادامه سخنان هاشمیان از کلیه همکاران، بویژه سازمان رفاهی ورزشی شاهین شهر تشکر و قدردانی کردند.

ایشان اظهار داشتند بحث مدیریت مشارکتی بهترین استراتژی بوده و شاهین شهر را بعنوان یکی از شهرهای جدید الاحداث که به نیم قرن می‌رسد باالقاب شهردانش خلاقیت شهر اقوام ایران کوچک و درانتها شهر پیشرو معرفی کرد و به ظریفت های بالا و اهداف ورزشی این شهر اشاره نمودند.

در ادامه بیان کرد:شهرداری نیازمند فعالیت هایی در مورد جغرافیای شاهین شهر هستیم و در نظر داریم که تناسب این شهر از همه اقشار یک وضعیت کم نظیری را در کشور ساخته و این شهر به شهر رویدادها تبدیل شود.

ایشان روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان را بهانه ای جهت جشنواره ورزشی جوانان دانستند و اینکه بست فرهنگ مشارکت پذیری و هویت پذیری برای شهر است.

وی افزود: از مشارکت آموزش و پرورش،اداره فرهنگ و ارشاد،بسیج،کانون فرهنگی و مساجد جهت ارائه بهتر کمک گرفته خواهد شد که یک المپیاد بین المللی محلات چشمگیری درشهر برپا شود و تقویت این ظرفیت فرهنگی ورزشی برای داشتن شهری سالم زیبا و پاک است و همچنین ایجاد انگیزه روحیه و انگیزه به نسل جوان و خدمت به این نسل و روشن کردن مشعل امید به آینده این قشر می باشد و تلاش بر این است که تمام ظرفیت ها به کارگرفته شود.

درادامه:درحال حاضر ۲۶ رشته ورزشی پیش بینی می‌شود که جوانان در این زمینه به رقابت می پردازند و تا روز فینال ادامه دارد.

 

سعید ابریشمی راد در ادامه گفت:بودجه‌ای که جهت برگزاری این جشنواره درنظر گرفته شده نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

همچنین به افتتاحیه و احداث ۸ زمین مصنوعی در محلات در برنامه جشنواره اشاره داشتند.
درمورد موضوع فرهنگی اجتماعی و توانمندسازی بانوان شاهین شهری وهمچنین فضاهای ورزشی و تفریحی ویژه بانوان با طراحی خاص که وسعت این زمین درحدود ۱۰هزار هکتار که در محدوده خیابان خیرین پیش بینی شده است گفتگو کردند.

همچنین اشاره داشتند که افتتاح ورزشگاه چمن و پارک و نورسازی زمین چمن ویژه در دور میدان امام حسین(ع) که در حال ساخت است از ویژه برنامه های استقبال از بهار است.

ابریشمی راد ادامه داد:بعنوان اتفاقی که در جشنواره علمی که قرار است برای حوزه علمی در جشنواره های علمی مرکز اتفاق بیفتد بعنوان پیش درآمد که به میزبانی شاهین شهر ۲۶بهمن ماه همایش گوش مقایسه در برنامه هاست که مطرح می‌شود که در جایگاه شهر خلاقیت موثر می باشد.

سخن پایانی : از اصحاب رسانه انتظارداریم که با حضور و توانایی و مهارت خود در اطلاع رسانی محتوای خبر همکاری لازم را داشته باشند.و اینکه اظهار داشتند که وظیفه اصحاب رسانه تنها اطلاع و خبررسانی نیست ،بلکه فرایند جامعه پذیری است.

 

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *