احداث پل دوار عابر پیاده در سه راه فردوسی شاهین شهر آغاز شد

احداث پل دوار عابر پیاده در سه راه فردوسی شاهین شهر آغاز شد

احداث پل دوار عابر پیاده در سه راه فردوسی شاهین شهر آغاز شد

شاهین شهروند: در راستای ارتقای ایمنی عبور و مرور عابرین پیاده و زیباسازی سیما و منظر شهری، عملیات اجرایی احداث پل دوار عابر پیاده در سه راه فردوسی شاهین شهر آغاز شد.

اتصال بوستان‌ها، پیاده راه و گذر فرهنگ و ادب پارسی:

سید رسول موسویان، معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین شهر، با اشاره به آغاز این پروژه اظهار کرد: هدف اصلی از طراحی و اجرای این پل دوار، اتصال بوستان‌های رازی و فردوسی، پیاده راه فردوسی و گذر فرهنگ و ادب پارسی است.

ایجاد فضایی امن و تماشایی:

وی با بیان اینکه احداث این پل دوّار نه تنها ارتباط دو پارک در شمال و جنوب بلوار امام خمینی (ره) را فراهم می‌کند، افزود: این المان شهری، سازه‌ای منحصر به فرد در محور اصلی شهر است که علاوه بر ایجاد روحیه‌ای پویا و تکاپو در شهر، فرصت تامل و رصد زیبایی‌های بصری شاهین‌شهر را به طور کاملاً ایمن برای عابرین پیاده فراهم می‌نماید.

مشخصات فنی پل:

این پل دوار عابر پیاده با قطر 16 متر و ارتفاع 7 متر احداث خواهد شد و برای ساخت آن از مصالح فایبرگلاس استفاده خواهد شد. همچنین فضای سبز و آسانسور نیز برای این پل در نظر گرفته شده است.

مدت زمان اجرا:

پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه 6 ماه به طول انجامد.

هزینه احداث:

هزینه احداث این پل دوار عابر پیاده 10 میلیارد تومان برآورد شده است.

تاثیرات احداث پل:

احداث این پل دوار علاوه بر ارتقای ایمنی عبور و مرور عابرین پیاده، به زیباسازی سیما و منظر شهری و ایجاد فضایی پویا و تماشایی در شاهین شهر کمک خواهد کرد.

اهمیت این پروژه:

این پروژه به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری شاهین شهر در سال جاری، مورد توجه ویژه قرار گرفته است و امید است با اتمام آن، شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در این منطقه باشیم.

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *