ختم رسیدگی به پرونده تتلو: معذرت‌خواهی و پذیرش اشتباه

جدول ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت

ختم رسیدگی به پرونده تتلو: معذرت‌خواهی و پذیرش اشتباه

شاهین شهروند: در آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو، ملقب به تتلو، که در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شد، وی اتهامات وارده را قبول کرد و از مردم عذرخواهی کرد.

تتلو در این جلسه ضمن بیان اینکه قصد ترویج مواد مخدر را نداشته، اظهار داشت: “می‌خواستم برای کسانی که آلوده به مشروبات الکلی و مواد مخدر هستند جایگزین گیاهی معرفی کنم تا ضرر کمتری داشته باشد که این اشتباه بوده و اشتباهم را می‌پذیرم.”

وی همچنین با اذعان به اشتباهات خود، گفت: “قطعا اشتباهاتی داشتم و خیلی از رفتارهای من اشتباه بوده است. به خاطر اشتباهاتی که داشتم معذرت‌خواهی می‌کنم.”

تتلو در ادامه با اشاره به عدم آموزش کافی، عنوان کرد: “آموزش مناسبی ندیدم و اشتباه کردم!”

قاضی افشاری نیز در این جلسه پس از اخذ آخرین دفاعیات متهم، اظهار داشت: “با توجه به اقاریر صریح متهم و ندامت وی، قرار است ظرف روزهای آینده رای نهایی در این خصوص صادر شود.”

بازتاب این خبر در رسانه‌ها:

خبر معذرت‌خواهی و پذیرش اشتباه تتلو توسط رسانه‌های مختلف بازتاب گسترده‌ای داشته است. برخی از رسانه‌ها این اقدام را نشان دهنده پشیمانی و بلوغ تتلو دانسته‌اند، در حالی که برخی دیگر معتقدند که این اقدام صرفاً برای فرار از مجازات انجام شده است.

تاثیر این خبر بر افکار عمومی:

هنوز مشخص نیست که این خبر چه تاثیر بلندمدتی بر افکار عمومی خواهد داشت. برخی از طرفداران تتلو از او حمایت کرده‌اند و خواهان بخشش او هستند، در حالی که برخی دیگر همچنان معترض رفتارها و اظهارات گذشته او هستند.

زمان صدور رای نهایی:

قاضی افشاری اعلام کرده است که قرار است ظرف روزهای آینده رای نهایی در خصوص پرونده تتلو صادر شود. این رای می‌تواند شامل مجازات‌های مختلفی از جمله حبس، جریمه نقدی یا شلاق باشد.

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *