رادمنش از شاهین شهر برترین مدیر استان شد

رادمنش از شاهین شهر برترین مدیر استان 

همزمان با هفته دولت جلسه فرایند انتخاب مدیران و کارکنان برتر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به عنوان “مدیر نمونه” انتخاب و معرفی شد .
به گزارش شاهین شهروند و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و رادمنش از شاهین شهر برترین مدیر استان شد . همزمان با هفته دولت جلسه فرایند انتخاب مدیران و کارکنان برتر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به عنوان “مدیر نمونه” انتخاب و معرفی شد . ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه همزمان با هفته دولت جلسه فرایند انتخاب مدیران و کارکنان برتر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به عنوان “مدیر نمونه” انتخاب و معرفی شد .

هرساله پس از بررسی شاخص های عمومی و اختصاصی مدیران و کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان ، مدیران و کارکنان نمونه و شایان تقدیر استان انتخاب و معرفی می شوند .

فرامرز رادمنش رئیس اداره با کسب 147.68 امتیاز به عنوان مدیر نمونه در سال 1401 انتخاب و معرفی شد .

گفتنی است طی نشستی کلیه کارکنان این اداره ضمن تبریک به آقای رادمنش از خداوند متعال برای ایشان ، کسب موفقیت های بیشتر در سایر امور زندگی را مسئلت نمودند .

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *