عطر گل و نثار عشق بر مزار شهدای شاهین شهر در هفته شوراها

ارتقای درجه شهرداری شاهین شهر با موافقت وزیر محترم کشور

عطر گل و نثار عشق بر مزار شهدای شاهین شهر در هفته شوراها

شاهین شهروند: در آستانه فرا رسیدن هفته شوراها، جمعی از مدیران و مسئولان شهری شاهین شهر با حضور در گلزار شهدای این شهر، با عطر گل و نثار تاج گل، یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این مراسم معنوی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان امام جمعه شاهین شهر، دکتر سعید ابریشمی راد شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران شهری همچنین معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد، حاضرین با قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار شهدا، با آرمان های والای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق نمودند.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر:

بهرام عمویی، رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در این آیین ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، شوراهای اسلامی شهر و روستا را ثمره و دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و گفت:

شوراها با اتکا به اصل پنجم قانون اساسی، نقش مهمی در عمران، آبادانی و توسعه شهرها و روستاها ایفا می کنند. اعضای شوراها با شناسایی نیازها و اولویت های شهروندان، می توانند در جهت رفع این نیازها و ارتقای سطح زندگی مردم گام بردارند.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، وظیفه ای همگانی:

حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان، امام جمعه شاهین شهر نیز در سخنانی کوتاه در این مراسم، با تاکید بر جایگاه والای شهدا در انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت:

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه ای همگانی است. همه ما باید با الگوگیری از سیره شهدا، در مسیر پیشرفت و تعالی کشورمان تلاش کنیم.

هفته شوراها، فرصتی برای تجدید میثاق با مردم:

دکتر سعید ابریشمی راد، شهردار شاهین شهر نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته شوراها، این هفته را فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با مردم و ارائه گزارش عملکرد شورا و شهرداری به شهروندان دانست.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در دوره ششم شورای اسلامی شهر شاهین شهر، از جمله احداث و توسعه فضای سبز، احداث بوستان های محله ای، نوسازی معابر و …، بر تعهد مجموعه شهرداری برای خدمتگزاری هر چه بهتر به مردم و ارتقای کیفیت زندگی در شاهین شهر تاکید کرد.

حضور پرشور مردم در گلزار شهدا:

در این مراسم معنوی، جمع کثیری از مردم شاهین شهر نیز با حضور در گلزار شهدا، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

حضور پرشور مردم در این مراسم، نشان دهنده ارادت و احترام عمیق مردم شاهین شهر به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *