معرفی 5 اپلیکیشن کاربردی برای حذف پس‌زمینه عکس و ویدیو

بلاگرها، یوتیوبرها، ادیتورهای حرفه‌ای و حتی شمایی که فقط می‌خواهید پس‌زمینه عکس محصولات سایتتان را سفید کنید…قرار است در این مقاله، زیر و بم کار را یاد بگیرید تا دیگر مجبور نباشید التماس بقیه کنید که پس‌زمینه عکس‌ها یا ویدیوهایتان را تغییر دهند 🙂
البته مزاح می‌کنیم، خیلی وقت‌ها باید کار را سپرد به کاردان! اما اگر تصمیم دارید خودتان آموزش حذف پس زمینه را یاد بگیرید، ما اینجاییم تا به شما بگوییم که چطور می‌توانید به ساده‌ترین شکل ‌ممکن و فقط با موبایل‌تان، این کار را انجام دهید.

چرا باید حذف پس زمینه را یاد بگیریم؟

می‌خواهیم این سوال را با یک مثال به شما توضیح بدهیم. به دو وب‌سایت زیر نگاه کنید و بگویید کدام ‌یک حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسند؟

کاملاً واضح است که سایت سمت راست، فقط با حذف پس‌زمینه عکس‌ها، توانسته ظاهر زیبا و حرفه‌ای‌تری را به محصولات خود بدهد.

فقط هم بحث عکاسی محصول نیست! این روش برای تهیه عکس کاور پست‌های اینستاگرام هم بسیار کاربرد دارد، مثل عکس زیر.

هر دو عکس در یک لوکیشن گرفته شده‌اند، اما عکس سمت راست پس‌زمینه‌اش حذف شده که نتیجه کار را خیلی خیلی جذاب‌تر کرده و عنوان پست هم راحت‌تر دیده می‌شود. حالا که بحث اینستاگرام شد، پیشنهاد می‌کنیم، حتماً سری به صفحه «آموزش اینستاگرام» بزنید، تا راه و چاه دیده شدن در این شبکه اجتماعی را یاد بگیرید.
اما داستان اینجا تمام نمی‌شود. شما می‌توانید پس‌زمینه ویدیوهای خود را هم حذف کنید و هر عکس یا ویدیویی که دوست دارید را در پس زمینه ویدیو قرار دهید.

البته کاربرد حذف پس‌زمینه به این مثال‌هایی که گفتیم محدود نمی‌شود! وقتی این تکنیک را یاد گرفتید، کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و به نتایج عالی برسید.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بفهمیم، چطور می‌شود با استفاده از موبایل، پس‌زمینه عکس‌ها یا ویدیوها را حذف کرد. البته ما در دوره ادیت عکس، ویدیو و تولید محتوا با موبایل نوین تمام این روش‌ها را به صورت کامل و عملی آموزش داده‌ایم؛ پس گذراندن این دوره، ادیت عکس و ویدیو با موبایل، عکاسی و فیلمبرداری، ساخت پست و استوری و تیزر تبلیغاتی و ده‌ها آموزش دیگر را به خوبی یاد خواهید گرفت. کلی آموزش رایگان هم توی صفحه تولیدمحتوا با موبایل داریم.

روش‌های حذف پس زمینه عکس

اپلیکیشن‌های زیادی برای این کار وجود دارد که ما بعد از بررسی تعدادی از آن‌ها، بهترینش را انتخاب کردیم و در ادامه مقاله آن‌ را به شما معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن Remove BG، حذف پس‌زمینه در سه سوت

شما می‌توانید آموزش کار با این اپلیکیش را در ویدیو زیر تماشا کنید. البته در ادامه تمام مراحل را توضیح داده‌ایم، اما مطمئنیم که دیدن ویدیو برایتان راحت‌تر است 🙂

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *