پاسخ سپاهان به پرسپولیس: گستاخی بزرگ یا دفاعی لازم؟

پاسخ سپاهان به پرسپولیس: گستاخی بزرگ یا دفاعی لازم؟

پاسخ سپاهان به پرسپولیس: گستاخی بزرگ یا دفاعی لازم؟

شاهین شهروند: در پی انتشار بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص حواشی دیدار این تیم با سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، مدیر تیم فوتبال سپاهان با انتقاد شدید به این بیانیه، آن را “گستاخی بزرگ” دانست.

رضا فتاحی، مدیر تیم سپاهان، با اشاره به اتفاقات رخ داده در این دیدار، به ویژه رفتار ناشایست برخی از هواداران پرسپولیس، تأکید کرد که این رفتارها سابقه‌ای طولانی دارد و در بازی‌های گذشته نیز شاهد تکرار آن بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه “پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست” از سوی هواداران پرسپولیس “در تمام مدت مسابقه انجام شد” و “مستندات نیز به صورت کامل وجود دارد”، از عدم عذرخواهی رسمی باشگاه پرسپولیس به شدت انتقاد کرد.

فتاحی در ادامه، صدور بیانیه از سوی پرسپولیس را “گستاخی بزرگ” دانست و گفت: “این باشگاه پس از آن، با گستاخی تمام دست به نوشتن بیانیه‌ای می‌زند که با صداقت فاصله زیادی دارد و در آن به همه مردم اصفهان و هواداران سپاهان انواع و اقسام توهین‌ها را می‌کند.”

مدیر تیم سپاهان همچنین استفاده پرسپولیس از نام شهدا برای توجیه رفتار هواداران را “خجالت‌آور” خواند و تأکید کرد که این باشگاه “بهتر است بجای مظلوم‌نمایی به دنبال اصلاح رفتار زشت و زننده بازیکنانش باشد که از گذشته زبان‌زد بوده است.”

فتاحی در پایان با ابراز تأسف از رفتار مسئولان باشگاه پرسپولیس، گفت: “جای تأسف است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌جای حل مشکل، در صدد اختلاف افکنی و افزایش تنش‌ها هستند و به‌جای اینکه فحاشی هزاران نفر از هواداران خود را ببینند، درباره این مسائل، با فرافکنی عمل می‌کنند.”

نکات کلیدی:

  • سپاهان رفتار برخی از هواداران پرسپولیس را “ناشایست” و “غیرقابل قبول” می‌داند.
  • این باشگاه از عدم عذرخواهی رسمی پرسپولیس به شدت انتقاد کرده است.
  • سپاهان استفاده پرسپولیس از نام شهدا را “خجالت‌آور” و “غیرقابل قبول” می‌داند.
  • این باشگاه معتقد است که پرسپولیس به جای حل مشکل، در صدد “اختلاف افکنی و افزایش تنش‌ها” است.

حواشی این دیدار:

دیدار سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر با حواشی متعددی همراه بود. پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات ناشایست از سوی برخی از هواداران پرسپولیس، واکنش تند هواداران سپاهان را به دنبال داشت.

این اتفاقات در نهایت منجر به صدور بیانیه‌هایی از سوی دو باشگاه شد. سپاهان در بیانیه خود، رفتار هواداران پرسپولیس را به شدت محکوم کرد و خواستار برخورد قاطعانه با آنها شد. پرسپولیس نیز در بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی از هواداران سپاهان، مدعی شد که سپاهان نیز در این اتفاقات مقصر بوده است.

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *