کامل‌ترین راهنمای تبلیغات در اینستاگرام

بالاخره تصمیم گرفتید که پیج اینستاگرام خود را تبلیغ کنید، نه؟
حتماً می‌دانید که خیلی از پیج‌هایی که میلیون‌ها فالوور در اینستاگرام دارند هم، با تبلیغات به اینجا رسیدند! وگرنه اگر می‌خواستند به صورت طبیعی رشد کنند، حالا حالاها طول می‌کشید.

البته، تبلیغات در اینستاگرام هم اصول خودش را دارد و اگر بی‌گدار به آب بزنید، هیچ سودی نمی‌کنید که هیچ…میلیون‌ها تومان پول زبان بسته را هم به باد می‌دهید.
اما فراموش نکنید که در حال حاضر، بیش از 50 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام وجود دارند! این عدد، اصلاً عدد کمی نیست و شانس شما را برای کسب درآمد از این شبکه اجتماعی به شدت بالا می‌برد.
پس بهتر است که هرچه زودتر از این فرصت استفاده کنید و به کمک تبلیغات اینستاگرامی، به رشد و موفقیت برسید.

در این مقاله، باز هم کنار شماییم تا سال‌ها تجربه و دانش خود را باهم شریک شویم و در پایان بدون دغدغه تبلیغات پیج خود را در اینستاگرام شروع کنیم.

یک استکان چای برای خودتان بریزید و تا پایان این مقاله با ما همراه شوید 🙂
تبلیغات اینستاگرام؛ میان‌بری برای درآمدزایی

بسیاری از پیج‌های میلیونی که در اینستاگرام می‌بینید هم با همین روش، رشد کرده‌اند. در ادامه مقاله راه تبلیغات در اینستاگرام را برایتان روشن می‌کنیم که دیگر نیازی به آزمون و خطا نداشته باشید.

روش دوم هم آن است که به صورت طبیعی در اینستاگرام رشد کنید؛ فقط باید صبور باشید و محتوای جذاب تولید کنید. این روش کمی طول می‌کشد، اما شدنی است.

از آنجایی که سر و کله شما در این مقاله پیدا شده است، حتماٌ روش اول برایتان جذاب‌تر بوده و می‌خواهید کمی سریع‌تر به نتیجه برسید. پس بزن بریم رفیق 🙂

آموزش تبلیغات در اینستاگرام

برای شروع این آموزش، از شما می‌خواهیم که یک قدم به عقب برگردید و از خود بپرسید که اگر تبلیغ کنم و یک نفر راضی شود که به پیج من بیاید، آیا راهی دارم که او را در یک نگاه جذب کنم؟ یا که قرار است با صفحه‌ای پُر از خالی روبرو شود؟

منظورمان این است که قبل از تبلیغ در اینستاگرام، حتماً دستی به سر و روی پیج خود بکشید. از عکس پروفایل گرفته تا بایو و حداقل 9 پست آخر پیج شما به شدت مهم و تعیین‌کننده هستند. پس اگر می‌خواهید که مخاطب در همان لحظه پیج شما را فالو کند، حتماً این نکته را در نظر بگیرید.
در ادامه، لیستی از مقالات کاربردی رابرایتان آورده‌ایم. آن‌ها را یک جایی برای خود ذخیره کنید، چون حتماً به کارتان می‌آیند.

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *