بازدید دکتر سعید ابریشمی راد از ستاد استقبال مسافران نوروزی

بازدید دکتر سعید ابریشمی راد از ستاد استقبال مسافران نوروزی

بازدید دکتر سعید ابریشمی راد بازدید مسافرین نوروزی

شاهین شهر میزبان مسافران نوروزی: گزارشی از بازدید شهردار از ستاد استقبال

بازدید دکتر سعید ابریشمی راد از ستاد استقبال مسافران نوروزی

شاهین شهر، نگین سبز استان اصفهان، در آستانه سال نو و با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی، آماده استقبال از خیل عظیمی از مسافران نوروزی است. در همین راستا، دکتر سعید ابریشمی راد، شهردار شاهین شهر، از ستاد استقبال مسافران نوروزی شهرداری بازدید کرد و از تلاش های بی وقفه دست اندرکاران این ستاد برای رفاه حال مسافران عزیز تشکر نمود.

در این بازدید که روز شنبه، 25 اسفند 1402، انجام شد، شهردار شاهین شهر ضمن گفتگو با مسئولان ستاد، از بخش های مختلف ستاد بازدید کرد و در جریان روند ارائه خدمات به مسافران قرار گرفت. دکتر ابریشمی راد در این بازدید، بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی تأکید کرد و گفت: “همه تلاش ما باید بر این باشد که خاطره ای خوش از سفر به شاهین شهر برای مسافران نوروزی به یادگار بماند.”

شهردار شاهین شهر همچنین به برنامه های متنوعی که برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است اشاره کرد و گفت: “برگزاری جشن های نوروزگاه، نوروزخوانی، برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری، و ارائه خدمات تفریحی و ورزشی، از جمله برنامه هایی است که برای ایام نوروز در شاهین شهر پیش بینی شده است.”

ستاد استقبال مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر در ورودی شهر مستقر شده است و در ایام نوروز به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهد پرداخت. این ستاد شامل بخش های مختلفی از جمله، بخش اسکان، بخش خدمات رفاهی، بخش اطلاع رسانی، و بخش خدمات تفریحی و ورزشی است.

مسافران نوروزی می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های نوروزی شاهین شهر و همچنین دریافت خدمات مورد نیاز خود، به ستاد استقبال مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر مراجعه کنند.

علاوه بر این، سامانه ای نیز برای ارائه خدمات آنلاین به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است که مسافران می توانند با مراجعه به این سامانه، از خدمات مختلف آن بهره مند شوند.

شاهین شهر با جاذبه های گردشگری متنوعی از جمله، باغ پرندگان، پارک جنگلی، باغ سیب، و موزه شاهین شهر، می تواند مقصدی ایده آل برای سفرهای نوروزی باشد.

امیدواریم با تلاش های صورت گرفته، شاهد سفری خاطره انگیز برای مسافران نوروزی در شاهین شهر باشیم.

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *