دستگیری 129 خرده فروش و معتاد متجاهر در شاهین شهر

دستگیری 129 خرده فروش و معتاد متجاهر در شاهین شهر

دستگیری 129 خرده فروش و معتاد متجاهر در شاهین شهر؛ گامی موثر در راستای ارتقای امنیت محلات

شاهین شهروند – در اقدامی قاطعانه از سوی پلیس شهرستان شاهین شهر و میمه، طی عملیاتی ضربتی 33 نفر خرده فروش مواد افیونی به همراه بیش از 3 کیلوگرم انواع مواد مخدر دستگیر و 95 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ هادی کیان مهر، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان و ارتقای امنیت محلات، پارک ها و تفرجگاه های شهرستان، طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان مواد افیونی و جمع آوری معتادان متجاهر به مدت 5 روز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، مأموران واحدهای مختلف انتظامی شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از هماهنگی قضایی و طی چند عملیات ضربتی، موفق به دستگیری 33 نفر خرده فروش مواد افیونی به همراه بیش از 3 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

سرهنگ کیان مهر خاطر نشان کرد: در جریان اجرای این طرح، علاوه بر فروپاشی چند پاتوق مصرف مواد افیونی در محلات مختلف، 95 نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری و جهت ترک اعتیاد به مراکز مربوطه معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تداوم اجرای این طرح، از شهروندان گرامی درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

اهمیت این خبر:

  • امنیت محلات، پارک ها و تفرجگاه های شاهین شهر افزایش یافت.
  • با دستگیری خرده فروشان، ضربه سنگینی به قاچاق و توزیع مواد مخدر در منطقه وارد شد.
  • معتادان متجاهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند تا فرصتی برای بازگشت به زندگی سالم داشته باشند.
  • این اقدام پلیس در راستای پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان و ارتقای امنیت اجتماعی انجام شده است.

پایگاه خبری شاهین شهروند ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی، از شهروندان گرامی تقاضا دارد اخبار مربوط به فعالیت خرده فروشان مواد مخدر را به فوریت از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

با همکاری و مشارکت همه آحاد جامعه می توانیم به شهری امن و عاری از مواد مخدر دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *