دیدار فرمانده انتظامی شاهین شهر با فرمانده دانشکده پدافند هوایی ارتش به مناسبت روز ارتش

دیدار فرمانده انتظامی شاهین شهر با فرمانده دانشکده پدافند هوایی ارتش به مناسبت روز ارتش

دیدار فرمانده انتظامی شاهین شهر با فرمانده دانشکده پدافند هوایی ارتش به مناسبت روز ارتش

شاهین شهروند: در راستای گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ هادی کیان مهر، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، با حضور در دانشکده پدافند هوایی ارتش در این شهر، با سرهنگ مسعود زارع، فرمانده محترم دانشکده پدافند هوایی دیدار و گفتگو کرد.

دیداری صمیمی و پرشور

این دیدار که در فضایی صمیمی و پرشور برگزار شد، فرصتی برای تبادل نظر و گفتگو پیرامون مسائل مختلف، بویژه همکاری‌های دو جانبه بین نیروی انتظامی و ارتش در جهت ارتقای امنیت و نظم عمومی در شهرستان شاهین شهر و میمه فراهم کرد.

تقدیر از رشادت های ارتشیان

در این دیدار، سرهنگ کیان مهر ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتش به غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، از رشادت ها و فداکاری های آنان در صیانت از مرزهای مقدس کشور و حفظ امنیت و آرامش مردم تقدیر و تشکر کرد.

ارتشیان، مصداق مجاهدان فی سبیل الله

وی با اشاره به جانفشانی های ارتشیان در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین مجاهدت های آنان در عرصه های مختلف، ارتشیان را مصداق بارز مجاهدان فی سبیل الله دانست و اظهار داشت: “ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار سایر نیروهای مسلح، حافظ نظم و امنیت کشور بوده و نقش مهمی در برقراری آرامش و آسایش مردم ایفا کرده است.”

آمادگی برای همکاری های بیشتر

در ادامه این دیدار، سرهنگ زارع، فرمانده دانشکده پدافند هوایی ارتش نیز ضمن خوشامدگویی به سرهنگ کیان مهر، از آمادگی این دانشکده برای همکاری های بیشتر با نیروی انتظامی در زمینه های مختلف خبر داد.

تاکید بر تعامل و همدلی

دو طرف در این دیدار بر تعامل و همدلی بین نیروی انتظامی و ارتش در جهت ارتقای امنیت و نظم عمومی در شهرستان شاهین شهر و میمه تاکید کردند و ابراز امیدواری نمودند که این همکاری ها در آینده نیز ادامه یابد.

اهمیت این دیدار

دیدار فرمانده انتظامی شاهین شهر با فرمانده دانشکده پدافند هوایی ارتش، نمادی از وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جهت صیانت از امنیت و آرامش کشور است.

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *