دیدار مردمی فرماندار شاهین شهر و میمه

دیدار مردمی فرماندار شاهین شهر و میمه

دیدار مردمی فرماندار شاهین شهر و میمه، گامی در جهت حل مشکلات مردم

سید محمدرضا کاظمی طبا، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، در روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ در یک ملاقات مردمی با مراجعین به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، فرماندار ضمن پاسخگویی به مطالبات مطرح شده از سوی مردم، موارد را جهت پیگیری به مسئولین مربوطه ارجاع نمود.

اهمیت این دیدار مردمی در چند نکته قابل توجه است:

  • ارتباط مستقیم مردم با مسئولین: این ملاقات فرصتی برای مردم بود تا بدون واسطه مشکلات و دغدغه های خود را با فرماندار مطرح کنند و از نزدیک پاسخگوی مطالباتشان باشند.
  • پاسخگویی به مطالبات مردم: فرماندار در این دیدار با صبر و حوصله به صحبت های مردم گوش فرا داد و به مشکلات و دغدغه های آنها پاسخ داد.
  • ارجاع موارد به مسئولین مربوطه: فرماندار پس از شنیدن مشکلات مردم، موارد را جهت پیگیری به مسئولین مربوطه ارجاع داد تا برای حل آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

علاوه بر این، مجموعه فرمانداری نیز همه روزه پاسخگوی مطالبات شهروندان در حوزه های مربوط به خود می باشد. این امر نشان دهنده اهتمام فرمانداری به حل مشکلات مردم و جلب رضایت آنها است.

لازم به ذکر است در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی فرماندار شهرستان با شهروندان هر هفته دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ ظهر برگزار می شود. این برنامه فرصتی برای همه مردم است تا بتوانند با فرماندار دیدار و گفتگو کنند و مشکلات خود را مطرح کنند.

برگزاری این ملاقات های مردمی و پاسخگویی به مطالبات مردم، گامی مهم در جهت حل مشکلات و جلب رضایت مردم است. امیدواریم که این برنامه ها به طور مستمر ادامه داشته باشد و شاهد حل مشکلات مردم باشیم.

در اینجا به چند نمونه از مطالبات مطرح شده در این دیدار مردمی اشاره می شود:

  • مشکلات مربوط به اشتغال و مسکن
  • مشکلات مربوط به خدمات شهری
  • مشکلات مربوط به حوزه های فرهنگی و اجتماعی

فرماندار در خصوص این مطالبات قول مساعد داد و گفت که برای حل آنها پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

انتظار می رود که با برگزاری این ملاقات های مردمی و پیگیری های مسئولین، شاهد حل مشکلات مردم و بهبود وضعیت زندگی آنها باشیم.

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *